pantofit.ro

Marimea nu ți se potrivește? Îți dorești alt model sau culoare?

Specialiștii Pantofit sunt gata să-ți răspundă la orice întrebare. Contactează-ne TELEFON_INDISPONIBIL (L-V 10:00 – 16:30) email: info@pantofit.ro și ne ocupăm noi de tot!

Mărimea nu se potrivește?

  • Solicită schimbarea cu un produs similar în maxim 14 zile de la data primirii coletului.
  • Îți trimitem coletul de schimb contra unei sume de 9 lei**

Îți dorești un alt Model sau Culoare?

  • Solicită schimbarea cu un produs (culoare) diferit/ă în maxim 14 zile de la data primirii coletului.
  • Îți trimitem coletul de schimb contra unei sume de 9 lei**
  • Valoarea produsului achiziționat inițial va fi scăzută din valoarea noului produs ales și coletul va fi expediat către dumneavoastră.

Recomandările Pantofit privind schimbarea produselor:

Dacă te-ai decis să schimbi produsul achiziționat, te rugăm sa ții cont de următoarele aspecte:

  • Pentru a putea beneficia de drepturile de returnare, îți recomandăm să returnezi produsul în starea în care l-ai primit: în ambalajul original (cutie sau pungă), cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit, fără a interveni în niciun fel asupra acestuia, si să ambalezi coletul corespunzător (în hârtie sau nylon), înainte de a fi predat curierului.
  • De asemenea, pentru a evita refuzul cererii de returnare, este recomandat să eviți returnarea produselor deja folosite sau deterioritate, deoarece, în acest caz nu sunt îndeplinite condițiile de returnare, iar acest lucru va atrage după sine plata taxelor de curier dus-întors.

Verificarea produselor returnate:

Toate produsele returnate sunt analizate individual, în detaliu, de către specialiștii nostri, iar procesul de verificare se realizează în fața camerelor de supraveghere pentru a exista o transparență maximă în analiza cererii tale de returnare.

Motive pentru care Pantofit refuză returul produselor:

  • deteriorarea fizică a ambalajului original (cutie sau pungă) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorată neambalării corespunzătoare (în hartie sau nylon) realizate de către client sau curier (în cazul în care acesta din urmă este nevoit să sigileze conținutul coletului, dacă expeditorul nu o face);
  • deteriorarea sau murdărirea produsului din cauza neambalării corespunzătoare și a deteriorării prealabile a ambalajului original;
  • utilizarea produselor și trimiterea acestora cu semne de uzură sau mirosuri improprii.

Atenție!

pantofit.ro își rezervă dreptul de a refuza rambursarea coletelor care vin ambalate necorespunzător.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte (exceptând situația în care clientul a semnalat prezența unui defect către reprezentanții pantofit.ro). Toate coletele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, în ambalajul original, nedeteriorat, fără scoci lipit pe acesta.

Shopping cart

0

Nu este nici un produs în coș.

Cart
  • No products in the cart.